Politica de livrare

POLITICA DE LIVRARE

 

Livrarea serviciilor se va face prin intermediul telefonului si/sau a mijloacelor de comunicare online (ZOOM,Microsoft Teams Meeting sau WhatUp – fara caracter limitativ) si la data si ora indicate de utilizator la momentul înregistrării/plasării comenzii, după finalizarea plății online, și cu respectarea acestor termeni și condiții.

Clientul este responsabil de plata providerilor prin care beneficiaza de servicii proprii de comunicare (servicii de telefonie/internet) prin care poate se poate desfasura sedinta de consultatie online, modalitate care va fi indicata prestatorului înainte de finalizarea comenzii. Utilizatorul va fi informat cu privire la modalitățile de livrare disponibile și va putea să aleagă una dintre aceste modalități anterior finalizării comenzii.

În cazul în care cu ocazia livrării serviciilor, utilizatorul nu este găsit la numarul de telefon, id-ul de Zoom sau Microsoft Teams Meeting  sau WhatsUp indicat de acesta în comanda acceptată de prestator, se va încerca contactarea in vederea livrarii serviciilor încă o dată, după care se asteapta revenirea clientului. Perioada programata ramane libera si la dispozitia clientului, in acest inverval avand posibilitatea sa intrerupa sau sa reia sesiunea fara a depasi insa timpul alocat sedintei de consultatie  programata anterior.

Clinica Oxxygene își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze orice livrare a serviciilor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința clinicii care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve etc.